Tuesday, May 25, 2010

away from me

i ta na you , i da banyak bagy u peluang , ade org tahu ? ta ade pon , pless , jauhkn dri u dari i , i da ckp ckp terseksa skrg , pergi la dri hidup i , bgy i jalan kan khdpn i sempurna , slameni u janji nan i , na ubah semua , tapy da bnyk kali u siasia kan , u pkr i ta akn buad but i already do it , so u pon da janji nan i , if you buad lagy u na pergi , so skrg tunaikan la , okey , hm , pless la , aku ta na kaw , aku na pulangkan brg kaw bagy smua , lps ni jangan ganngu hdp aku lagy , kaw call mmy aku , for wht ? u make my fmly damn stress , hm im so pity , mammy ta ade hak pon na masuk cmpur hal ni , so mmy paham , u ckp banyak kali kat mmy pon ta guna , cos my decide , ape aku na skrg kaw pergy jauhjauh dri hdp aku , jan ganggu aku lagy ,pless , kaw ade maruah dri , hargai nye , jan merayu rayu , aku da ta na da , cukup la lepas ape kaw buad , aku da ta tahan lagy pless go , im beging , bye

No comments:

Post a Comment